Gå til innhold

Dere som har foranliggende morkake se her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er dere på vei og kjenner dere spark utvendig?? Jeg har kjent masse liv innvendig siden 11+ ,og hver eneste dag! men bare et par-tre ganger utenpå magen,er i uke 20 nå.

Jordmor sa man likevel kunne kjenne noe men nå tenker jeg det at ettersom morkaka vokser vil det da bli vanskeligere å kjenne noe utenpå?? noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs, kjente liv fra uke 16 selv om morkaken ligger på fremsiden.

Vet ikke hvor tidlig det vil være mulig. Tipper det har litt å si om du har vært gravid før:)

Skrevet

ok.takk for svar,Var ikke helt det jeg mente men. :) .jeg har jo også kjent masse liv hele tiden men lurer på om dette vil forandre seg (utenpå magen)ettersom allt vokser:) Samboern min gleder seg sånn til å begynne å kjenne spark han også(dette er min andre:) Men kjempe fint at vi kjenner så mye da,Det er jo så godt! har liksom fått inntrykk her inne at de andre som har foranliggende morkake ikke har kjent liv før uke 20...++ både inni og utenpå....?

Skrevet

Mannen min kjente det utenpå i uke 23 tror jeg..

Og da kunne vi se det å:)

Skrevet

okay..så bra!! Da håper vi på at det skjer her også:) Tusen takk. så liksom for meg at morkaka tok hele plassen foran og med ungen liggende bak så ville det ikke synes så godt når han sparket :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...