EnUndreneMor Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 idag var vi på cubus så satt dattra mi i vogna si, (hun er 6mnd) så var det en liten gutt som dreiv å gikk inntil vogna ,og når hun strakk seg etter han så gikk han bort, å sånn dreiv han på å erta henne, så sier jeg at du får være forsiktig; for får hun tak i deg kan hun være litt hardhendt, den her gutten bare så dumt på meg. og faren bare så på meg å ga meg ett likegyldig smil, som om det var greit at han erta. så gikk han inntil vogna enda en gang.. og dattra mi tar tak i kinnet hans, ve øyet og haka liksom, og kliper til.. å den her ugen begynner å hyl skrike,, da gadd ikke jeg å beklage det.. for jeg hadde jo sagt ifra.. og da så faren hans skikkelig rart på meg.. og forklarte at babyer ikke vet så mye.. jeg måtte bare snu ryggen til å le jeg.. for jeg hadde advart han.. og dattra mi bare så på gutten og skjønte ikke hvorfor han gråt, hun mente det jo godt.. og hun trodde vel at han lekte med henne.. jeg må jo innrømme at jeg syns han fikk som fortjent. hihi og faren så på meg som om han forventet en unnskyldning, veit du hva tenkte jeg.. det der har han lagt opp til selv og han har fått advarsel. og jeg hadde plassert vogna slik at den ikke stod i veien for noen, jeg var like ved og sulle finne noen ullbodyer, så jeg syn sikek dette var min skyld:)
LegallyBlond Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Enig med deg, hadde heller ikke unnskyldt meg. Når du har gitt beskjed om at det kan skje så faren hørte på så har du jo gjort det du kunne du. Er jo en måte å lære på det da. Irriterer meg grønn på foreldre som bare lar ungene gå og plukke på ukjente babyen uten å si noe. Smile til eller tulle med er greit altså, men ikke erting!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Og hvor gammel var denne lille gutten da, tror du? Du får håpe jenta di ikke opplever det samme når hun blir litt eldre da...
☆Anonymia☆ Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 har bare "en" ting å si.. enig med deg i alt!!!!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hadde gjort akkurat det samme jeg!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Synes det hele virket veldig uskyldig jeg, holde styr på ungene sine? Var gutten 7-8 år kan jeg forstår frustrasjonen din. Han lekte jo bare med jenta de, han hadde det gøy og det hadde antagelig jenta de også. Å si at gutten fortjente å få vondt er helt bak mål spør du meg.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 He he, ja det er lett å være ekspert på det meste når man har en liten baby på 6 mnd... ;-)
EnUndreneMor Skrevet 30. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2007 ungen var kanskje 5-6år. og ja det startet i uskyldig lek, og jeg advarte han jo med å si hun kunne ta tak, slik jeg vet tulla mi gjør når hun blir ivrig:) å når da faren gir meg ett blikk som sier: gi oss en unnskyldning, nei det gadd jeg ikke.. er man med på leken får man tåle steken og hadde tulla mi gjort noe slik, så hadde jeg nok bedt henne være forsiktig og kanskje oxo fått henne over på en annen tanke.. hehe.. det gjør meg ingenting om barn titter i vogna eller vil tulle litt. men jeg sier nå hvertfall ifra at hun blir ivrig og kan klipe.. hehe men jeg vet det er andre foreldre som ikek liker at barn er i vogna, så derfor hadde jeg nok snakka til snuppa mi osv.
EnUndreneMor Skrevet 30. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2007 mener ikke å være ekspert.. hehe..
☆Anonymia☆ Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 hun må da få lov å bli irritert om det var sånn hun opplevde situasjonen som hun forklarer her.. hun hadde advart og så står faren der og forventer en unnskyldning...hadde blitt like irritert jeg
Gjest Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Misforstå meg rett, jeg hadde neppe sagt unnskyld jeg heller så lenge du hadde advart han, MEN å si at ungen fortjente det syntes jeg var litt slemt. Han ville jo bare leke!
EnUndreneMor Skrevet 30. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. november 2007 ja jeg ordla meg kanskje litt feil.. hehe.. klart at ingen barn fortjener å få vondt... men er man må på leken må man tåle steken som jeg skrev over;) hehe og det må tulla mi oxo når hun blir større.. er man med på leken å blir advart og da vil fortsette, så må man bare ta konsekvensene av det oxo.. om du skjønner meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå