Tussa og Sofie Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei! Du tipset meg i går om å forsøke manuell terapeut på barneklinikken. Vi har vært der i dag. Hvor raskt merket du bedring og hvor mange behandlinger hadde du?
Faylinn Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Håper du har merket bedring til nå! :-) Send gjerne en PM så ser jeg det når jeg logger på, er ikke hver dag og da forsvinner ropene ned i tråden. Vi berket forandring i det vi kom hjem! Han spiste og bæsjet mange ganger den dagen. Dager etter stabiliserte spisinga seg, og dagen etter der begynte han med sin regelmessige bæsjebleie etter frokost. Veldig praktisk! Etter vi begynte med fast føde har dette gått rett vest, nå kommer det nårsomhelst, 2-4 ganger om dagen. Vi hadde allikevel en behandling til etter et par måneder siden vi ble satt opp til kontroll, og da var han noe i ulage uten at jeg husker helt hvordan bare at det passet fint. Var til nok en kontroll en måneds tide etter, men da var alt i orden med magen men nakken var litt stiv igjen. Nå er han helt frisk. Behandlingen er gratis forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå