Gå til innhold

Gym er farlig...sånn er det bare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, var sikker på at jeg brakk ryggen på onsdagen, men etter flere timer på sykehuset viste det seg heldigvis at det "bare" var en skikkelig strekk.. Så redd vet jeg ikke om jeg har vært før altså..

Vi hadde en kjempegøy gymtime, og vi lærte å ta salto. Og jeg STO da jeg tok en skikkelig salto...iallefall i et sekund, før jg fløy videre og endte opp med magen på gulvet mellom to tjukkaser og hodet på den ene tjukkasen og beina på den andre.. Altså, jeg ble bendet feil vei.. fikk liksom knekken bakover istedenfor..skjønner?

det var så vondt. og jeg ble så redd... huff :(

Nå sitter jeg her i sofaen og har vondt..men, det er ikke like vondt som det var:) Begynner ¨å klare å gå rett igjen nå..hehe. Men klarer ennå ikke å rette meg opp helt:/ men, det kommer nok snart:) Jeg fikk iallefall ingen brudd...og takk gud for det! *snufse*

Fortsatt litt sjelven når jeg tenker på det..herregud så fort ting kan gå galt..10 sekunder etter jeg begynte å løpe mot trampolina lå jeg og hylte:/ huff...

Måtte bare fortelle det til noen...

Gym er og blir farlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten fått en frisbee i hodet, pluss fått mild hjernerystelse etter et fall på en sånn balansedings.. så godt mulig det bare er jeg som er klumsete altså:P

Og dette er bare i første termin...lurer på hvordan jeg skal overleve andre termin jeg:P

Skrevet

Hvor i all verden er det du har gjort dette hen?

Hvor var læreren som skulle stått og sikra??

Sykt å sende en voksen jente til å gjøre sånt uten å sikre... ikke rart det blir farlig.

men GYM er ikke farlig.

Skrevet

Læreren sto å sikra foran.. hehe.. bare jeg som hadde så fordømt god fart at jeg gikk rett over :/

Jeg er 22, går siste året på vgs. Har ikke blitt ferdig før nå siden jeg driver og føder unger hele tida.. *smiler* (har bare to men:P)

Skrevet

Skjønner...

Jeg utdanner meg til faglærer idrett og kroppsøving.. så driver med det samme om dagen :-D

GYM ER KUUUUUUUUUUUULT!!!

Skrevet

Eldstekaren vår brakk nesa i en gymtime for et par år siden han...

Skrevet

Faktisk så var dette den morsomste gymtimen jeg har hatt ever tror jeg. Bare jeg som har sånn uflaks.. Men hell i uhell, ingen brudd;) hehe

Syns litt synd på læreren jeg da, og håper vi fortsatt kan ha det gøy sånn som vi hadde den timen..men spørs om jeg blir den ivrigste på å ta salto:P

Men jeg sto da!! *litt stolt se*

Skrevet

au da.. :/ Det høres ikke godt ut det heller..

Som jeg sa, gym er farlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...