flypapir Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Mistet i sa for 6 uker siden. I tillegg til at jeg blødde 10 dager da har jeg nå fått mens for 3. gang!! Er dette normalt?! Blir frustrert ettersom vi prøver å få en liten spire til å sitte.......... Noen som har opplevd det samme?? Hvor lang tid tar det før det går seg til?!?
har4barn Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hei! Jeg hadde MA , men det er vel litt likt likevel. Jeg hadde tullete syklus i 3-4 måneder etterpå med flere mellomblødninger. kunne begynne å blø når som helst i syklusen (det er ikke morsomt når man er lærer:) ). Tror dette er veldig vanlig, så det er nok bare å alltid ha et bind i veska:) Håper det retter seg til deg snart!
flypapir Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Det kan vare så lenge ja.... Uff.. Men er vel lite å gjøre med det. Jobber på skole jeg også, ikke ideelt i en slik situasjon...
flypapir Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Bare et lite spm til... Kan jeg bli gravid innimellom disse småblødningene?! Har vel eggløsning mellom noen av disse blødningene?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå