Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 ..jeg bare spør.. Er selv så GRUSOMT hissig for tiden, er nesten redd meg selv.. Så jeg lurer på om det er flere enn meg som gjør ting som er helt sinnsvake?? Hvis ikke, så må jeg seriøst skaffe meg hjelp.. Stakkars, stakkars samboer..
Voyeur Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ja, mener å se flere tilfeller av det her inne på BiM hver eneste dag:D
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 HAHAHAHA!!!!!!!!! Signerer Voyeur:-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Arrogante dere er, blæhh!! Er liksom litt bedre enn andre folk dere da?? Så fint for dere!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Det er helt utrolig at det finnes så mye sinne i meg noen ganger, det er sambo som får det da, jeg har noen ganger blitt så sint at jeg fikk lyst å sparke å kaste alt veggimellom, heldivis ikke gjor det enda Men sist sv.skap, ble jeg så forbanna på to kompiser av sambo som ikke ville gå når jeg sa det ( kl var 3 på natta lørdagskveld) Jeg hevet en tom vinflaske mot dem og sa dra dere til helvete ut før kaster denne i hodet på dere. De ble ganske sjokkerte, og sambo også. Da var jeg helt i slutten av 8 mnd. Håper jeg ikke blir like gal i dette sv.skapet!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg kaster mye på mannen min jeg, men bare myke ting... Enda!! Fikk en bolle etter seg igår, veldig godt å bare dryle den på han.. Han gjør meg så forbanna at det gjør vondt!! Igår ba han hjem en kompis på middag. Selv dro han ut, måtte innom en venn en "snartur". Så da overlot han alt til meg, måtte ta meg av tre barn, samt handle inn til middagen og lage den..Fortjente bollen ja!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Huff, ja, skjønner så godt hva der mener! Alt og ingenting irriterer meg om dagene, stakkars samboer! Jeg furter, kjefter, tier, skriker, alt på en gang - og for den minste ting. Så sitter jeg igjen med fryktelig dårlig samvittighet etterpå, men er for barnslig til å unnskylde meg. HELDIGVIS er samboer veldig forståelsesfull.. " Jeg vet at det ikke er du som snakker, jeg vet det er hormonene". Stakkars.. Han blir ikke sint en gang. ( Noe som gjør meg enda sintere i det øyeblikket) Hehe, vi er noen rare skapninger:)
76mod -og-fødeklar Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 klikker stadig vekk jeg...uten grunn får jeg beskjed om. men det er jeg da ikke enig i:)hehe
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Har hatt et par sinnsyke utbrudd med et sinne jeg aldri har sett hos meg selv. Til vanlig er jeg så og si aldri sint og sur, bare blid og fornøyd. Samboeren har fått gjennomgå en del, men så har han vært utløsende faktor 99,9% av tilfellene!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Velkommen til en med PCOS sin hverdag.... Satan for noen humørsvigninger...Året rundt, uten å være gravid..grøss... Stakkars mann ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå