Gå til innhold

Jeg vil ha gull-tights på julaften!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan får kjøpt det??

Og hva skal man ha til?? Nekter å "ha rompa fri", altså må ha skjørt/kjole (noe som dekker rompa), så tenkte litt på en sort tunika/kjole.. Eller har noen andre ideer? Noen motebevisste;)

Sko er ikke så nøye, tror bare de blir i veien når jeg allikevel må fyke rundt med klompen på 8,5 mnd ;)

Og så må jeg legge til at jeg tenkte endel gullaccesoirer til (smykke, øredobber, armbånd osv...)

Ja, endelig skal det bli deilig å få på seg litt nice stæsj etter endelig å ha fått kroppen tilbake etterfødsel, og endelig få økonomien i orden, så da er det vel fortjent å få pynte seg litt igjen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indiska har hvertfall hatt. Der har de også masse kult du kan ha over :o)

Skrevet

*sjekkehjemmesidentilindiskamedengang*

Skrevet

De har ikke gull-tights..?

Skrevet

gina tricot og hm har hatt hvertfall :) jeg kjøpte en tunika i sort og gull på oasis i går, litt sånn missoni inspirert, syntes den var kjempe fin..

Skrevet

hoho..jeg grøsser fra lilletåa og til hårrøttene av tanken på gull-thights og tunika. mohahaha. men jeg har sett på gina tricot og ffloyds kanskje? det burde faen meg være forbudt med tunika og thights.

Skrevet

Så bra det er meg og ikke deg som skal gå med det da, og at vi ikke feirer jula sammen!! Moahaha!! ;)

Skrevet

Synes det er kjeeempe fint med tights og tunika jeg :) gleder meg til å ha på meg nye gullkjolen min i morgen haha, skal glitre herfra og til evigheten.

Skrevet

De hadde det for noen uker siden hvertfall. Men hjemmesidene dems inneholder på langtnær like mye som butikkene da..

Skrevet

Du blir så fin mami!! Eeeeelsker alt det glitrete som kommer nå i julebordsesongen!! *drømme*

Skrevet

alle nick.

haha, endelig noen som er enig med meg!! dessuten finnes det ikke en mann i norge bortsett fra han homofile i top moddel som synes at tunika og thights er fint! hahahaha

Skrevet

Husker på barneskolen, så var det en tjukk jente med grorudpalme som kun gikk i tights. Etter det så har tights blitt litt for mye for meg gitt.

Skrevet

Og gulltights attpåtil, funker kanskje på sylslanke fjortiser, men voksne damer!? Hjelp!

Skrevet

ikke bare er det stygt, men uff så uorginalt, alle mellom 16 og 24 å kommer til å gå i gull og sølv tights i julebordsesongen i år, UTROLIG KJEDELIG!!!

Skrevet

men svart er jo fint da, jeg har det selv ;) og det er jo ikke så lett å se at man er to med sort tights på en bar, enn to med gull tights hehe..

Skrevet

hallelujah!!! det beste er damer som har litt komplekser for lårene sine pga cellulitter som går i hvite tynne thights om sommeren.. ja for det gjør jo cellulittene mindre synlig. hahahahah.

og ja, snakk om å være uorginal med thights og tunika. usj. men kanskje jeg kunne kjøpe en sånn sølvtunika og lage julekuler av den?!!

Skrevet

hihi (S)TinkerBelle<3, morro du :)

liker selv tunikaer og tights en sjelden gang i blandt, men holder meg heller til tunika og trange jeans, føles litt nakent i tights synes jeg da :)

Skrevet

tunika og trange jeans kan være fint, men jeg synes det skal så lite til før man ser høygravid ut.

Skrevet

Æsj, jeg vet. I sommer så jeg en dame som var 50 ++++ og bmi 30 +++ med hvit, gjennomsiktid tights. Så gjennomsiktig at en skimtet rosa hudfarge under. Huff, det var særdeles ubehagelig.

En kuriositet hvordan motene svinger. Før var gulltights forbehold "working girls", nå et must i partygarderoben.

Skrevet

Tunika er en ting, men tights? Uff, ikke pent.

Skrevet

det værste er og når tunikaen er litt for kort og jentene i hvite tights har g-streng, *GRØSS*

Skrevet

ja, kommer nok ann på kroppen og fasongen på tunikaen, er jo ikke alle som er store som telt selv om de er i tunika fasongen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...