selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Mandag begynner Minimais i barnehagen. Idag har jeg kjøpt lue, votter, ullbody, vannkopp og smekke til henne. Så lite og søtt... gruer meg til mandag jeg Ikke for hennes del, jeg vet hun kommer til å stortrives! Men det blir veldig rart for meg å levere henne fra meg, hun er jo så liten...
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Skjønner godt du gruer deg. Minsta begynner også i barnehage snart, hun begynner 3 januar da, jeg begynner i ny jobb 18 desember, så pappan skal ha henne hjemme i mellomtia. Men det blir rart å ikke ha henne hos meg hele tia:S
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Nå har jeg jobba i en drøy mnd allerede, så jeg har blitt avvent med å ha hnne ho meg hele tida, hehe De første to ukene hadde pappa'n permisjon, de andre to ukene var svigers her og passa henne. Men BARNEHAGE er helt nytt. Og uvant... har jo eldsta i barnehage, men hun starta ikke før hun var 2 1/2. Det blir veldig anderledes med baby ja. Vet jo ikke om jeg har fått med meg alt hun skal ha med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå