Gå til innhold

Jeg eller svigerfar som var frekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk besøk av svigerfar nå, han er umåtelig slitsom når han kommer inn (vi har nytt kjøkken) og sier alt vi må gjøre, skal og burde gjøre der. Ikke helt ferdige ennå. Og så babler han om ting som skal være pizzaen sambo lager, han legger ut om hva han og dama kjøpte til sønnen HENNES i bursdagsgave. (min sambo som fylte 30 for 2 mnd siden forresten ingenting, bare sms)... SÅ, skal han fikse vifta vår, sånn at den blåser riktig. OK. Så sier han: nå skal jeg tenne en røyk der så skal vi se om den virker. (Han er røykavhengig og ruller seg en ny røyk i det han er ferdig med å røyke den gamle... huff). Da har jeg fått nok og sier ganske skarpt: nei, du skal ikke røyke inne. Jeg er møkk lei røykinga og får det ikke vekk... og det er KUN lov å røyke på verandaen. Da hører jeg han mumle: er det mulig?

Samme sier jeg: ER DET MULIG?'

Eller... er det jeg som er frekk?

Når jeg holder på å legge tulla så hører jeg han si: er det ikke lov å røyke på verandaen heller?

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du var veldig frekk jeg nei.)

Skrevet

Jeg hadde sagt akkurat det samme! Makan.

Skrevet

Jeg syns faktisk dere var litt frekke begge to jeg, er ikke nødvendig å ta den krasse tonen.. Om du hadde sagt d på en litt penere måte så hadde kanskje han sagt noe annet enn det som han sa.

Skrevet

hadde sagt akkurat det samme som deg om jeg hadde hatt "guts" nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...