vaja Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 jeg har funnet noe som virker supert mot kvalme:D:D gikk bare ett par minutter å da var kvalmen over.... er tyggetabletter med ingefær, honning og vitamin B-6.... å så grønne epler da;) ett lite tips bare:) jeg kan anbefale di på det STERKESTE:D:D:D
Annetteaune Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Ka tabbisan heite å kor man kjøp de ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå