Honningmelon Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Eldste min er snart 4 år, og han er til tider så vanskelig å ha med og gjøre at jeg nesten blir gal! Han driver lillesøstra si til vanvidd. Tar leker fra henne, stenger veien for henne, klenger henne over ende osv. I tillegg hører han jo ikke når han blir snakket til. Og svarer oss på en negativ måte. Og roper og skriker... sukk... Jeg blir jo mer sliten av å være hjemme med to små enn å være på jobb (som er ganske krevende). Gi meg styyyyyrkeeeeee!
Honningmelon Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2007 Hmmm... er det bare meg som har trassete unge her? :-)
Holly❄️ Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 JA!!! JA!!!! JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har det på AKKURAT samme måte... veldig morsomt.. Får håpe det gir seg etterhvert, for det her er ganske så slitsomt....
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 har en del problemer med at han svarer ganske frekt tilbake. men ikke noe hyling og skriking...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå