Gå til innhold

Klyster??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør man sette den selv hjemme når riene kommer? Syns det er litt ekkelt å få det på sykehuset. Fikk det siste når jeg ble satt i gang. Eneste feilen var at det da også satt opp dryppet. Trodde jeg skulle dø, når alt virket samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

det er mulig å gjøre hjemme,veit om flere som har gjort det.

men kan være lurt å snakke med jordmor først, for dersom fødselen plutselig går raskere etter at du har satt klyster kan tiden bli knapp før du kommer deg til sykehuset:)

Skrevet

hei.

det er mulig å gjøre hjemme,veit om flere som har gjort det.

men kan være lurt å snakke med jordmor først, for dersom fødselen plutselig går raskere etter at du har satt klyster kan tiden bli knapp før du kommer deg til sykehuset:)

Skrevet

Spurte jm om dette på journal skrivning, hun sa at det lønner seg ikke gjøre det hjemme... Tenk om man får presse trang mens man sitter der på do..... Altså press rier..

Skrevet

Jeg har kjøpt microlax på apoteket og har tenkt å ta denne hjemme før jeg dra til føden. På pakningsvedlegget står det at den kan brukes av gravide og ammende, så jeg tror ikke den påvirker rier på noe vis. Da ville de vel ikke skrevet at den kan brukes av gravide...

Har ikke prøvd dette før, så jeg vet ikke hvordan de virker. Men fikk dette tipset av ei venninne og tenkte jeg ville prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...