Stolt mor til 4 skjønne gutter Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg er 28+1 i dag. Venter tvilling gutter 23.02.08. Godt å være i gang med den siste innspurten. Føles jo ut som jeg hadde termin i går, men sånn er det vel å gå med to i magen. Skal bli spennende å se hvor lenge jeg går, vil ikke føde før uke 34 (10.01.08), så her knipes det frem til da ihvertfall. Så får jeg ta en uke av gangen etter det. Har ihvertfall kommet til denne første milepælen, nå er neste milepæl uke 34. Deretter uke 37, og etter det kan de komme. Blir spennende å følge med på alle her inne.
kokosyklus Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jehuuu! tararam tararam tararam!! velkommen skal du være! Lykke til med knipingen:)
melkekua™ Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Velkommen skal du være ;o) Blir spennende å følge deg framover!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Velkommen inn hit!!! Og lykke til med knippingen din! Går nok bra det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå