Gå til innhold

Endelig! Her kommer jeg!


Stolt mor til 4 skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28+1 i dag. Venter tvilling gutter 23.02.08. Godt å være i gang med den siste innspurten. Føles jo ut som jeg hadde termin i går, men sånn er det vel å gå med to i magen. :) Skal bli spennende å se hvor lenge jeg går, vil ikke føde før uke 34 (10.01.08), så her knipes det frem til da ihvertfall. Så får jeg ta en uke av gangen etter det. Har ihvertfall kommet til denne første milepælen, nå er neste milepæl uke 34. Deretter uke 37, og etter det kan de komme.

Blir spennende å følge med på alle her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jehuuu!

 

tararam tararam tararam!! velkommen skal du være!

 

Lykke til med knipingen:)

Skrevet

Velkommen skal du være ;o) Blir spennende å følge deg framover!

Skrevet

Velkommen inn hit!!! Og lykke til med knippingen din! Går nok bra det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...