babyprincess Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Når er det vanlig å ta bilder av bebisene? (altså alder...)
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hei! Jeg vet ikke når det er mest "vanlig" å gå til fotograf, men ser ut som en del gjør det når de er rundt halvåret og en del når det er omtrent 1 år. Vi hadde planer om å gå til fotograf med snuppa når hun ble rundt 6 måneder. Synes det er en fin alder. De er som regel ferdige med de verste mageknip-skriketokt-dagene, ferdig med skurvete hodebunner og flass, ferdig med babykviser og utslett. Også har de som oftest fått litt orden på døgnrytmen sånn at man vet når de er trøtte og når de er mer opplagte og kan tenkes å samarbeide på bilder. De er dessuten inne i en litt "fjollete" periode og lette å få til å smile og le. Men så fikk vi et gavekort på fotografering+et bilde hos Fame i Oslo da...og det måtte brukes før 15.desember... Snuppa er bare 9 uker, men vi tenkte at det får gå som det går, kanskje hun er blid, kanskje blir det bare hyl og skrik. Vi satte av god tid til amming og stell og dro avgårde, og det angret vi ikke på!!! Hun var våken og i perlehumør og bildene ble alldeles nyyyydelige! Når det gjelder pris så er dessverre ikke Fame blant de rimeligste fotografene, men de tar fantastisk fine bilder!
babyprincess Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 å, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive et så langt svar:-) Skal sjekke ut fame. betaler heller litt ekstra for fine bilder:-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg måtte bare skrive ang Fame Vi fikk også gratis fotografering hos Fame, vi ble kjempefornøyde med bildene -de er utrolig dyktige. Men vi kommer nok ikke til å bruke dem igjen, desverre sjekka vi ikke prisene før vi gikk. Selv om det er gratis å ta bildene, tar de det igjen på produktene!!! Vi endte opp med å bruke 11 000 (!!!!) på cd med alle bilder, fem små (20*25) og ett stort (28*34) ,mens venninna mi var på Mirakelfoto (mirakelfoto.no) og betalte et par-tre tusen for omtrent det samme... Skal ikke si noe negativt om Fame, de er knalldyktige og utrolig profesjonelle, men anbefaler dere å sjekke priser litt rundt før dere bestemmer dere Vi tok bildene når snuppa var 4 mnd, synes det var en passe alder Men du får jo helt klart litt mer forskjellige motiver hvis de kan sitte f.eks. Lykke til!!
Piipii Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil på det sterkeste anbefale nordstrandfotografene, nå husker jeg ikke akkurat prisen, men de er ihvertfall havparten så billige som fame og de tar utrolig bra bilder:) www.nordstrandfotografene.no
babyprincess Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 oi, shit!!! TUUUUUUUUUUUUSEN takk for tips....kunne lett gått på samme smellen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå