FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes det er noe herk å dra med seg den store støvsugeren rundt, så jeg lurte på å skaffe meg en sånn uten ledning, sånn fancy med langt skaft vet dere... Men så lurer jeg på om de egentlig er noe særlig bra?? Har lyst til å ønske meg til jul, men ikke hvis de suger (dårlig... hehe) liksom:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2007 *dytt*
tine29 Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Vi har en fra Eletrolux å den kan absolutt anbefales! Helt supert å slippe den "ledningsgreia". Så nå orker jeg faktisk å støvsuge litt oftere enn før..
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Vi har en fra Elektrolux som vi bruker til å ta litt støv i krokene og litt aske foran ovnen og slikt..... Den suger absolutt ikke så kjempebra, men helt greit til vårt formål. Sugeeffekten kan på ingen måte sammenlignes med en vanlig støvsuger.... Vi bruker vår som sagt bare til litt sånn småtteri når jeg ikke gidder å dra frem slangen til sentralstøvsugeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå