Gå til innhold

lei av å vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

nye her jeg! har vert innom her å lest på innlegga i maaange månder nå,og ser jo at jeg ikke er den eneste me mitt problem;mannen ikke klar!

blir så lei me! har så lyst å få barn, men det eneste han svarer når jeg spør han er: snart!! før var det nej ikke ennda men har jo forbedret seg til snart da! men alikevel så føler jeg han sier det for at jeg skal slutte å mase å få håp! men det er jo ikke snilt av han da å si snart når han ikke mener det! blir så lei og frustert. tenker på "er det meg det er noe gale med" men han har jo sakt at det såklart ikke er noe gale med meg bare at han er ikke helt klar ennda!!:( har så lust på stor mage,og bare vere gla hele tiden(ikke at det blir sånn da) ;) og når barne kommer til verden gleder jeg meg ennå mer til.... *sukk*

what to do? ligger som regel hver kveld etter han har sovnet og tenker på dette og feller et par tårer :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

har det akkurat som deg... det er frustrerende...

har så utrolig lyst å bli mamma, men får bare til svar at vi må vente litt til... prøver å ikke mase, men når jeg tenker på det hele tiden så er det ikke lett. Flere og flere i venneflokken har fått eller er gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...