Jenny-penny Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Noen som vet når Luciatoget og julegateåpningen er i byen i morgen? Fikk ikke avisen i dag, og lovet snuppa. stor god helg klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 P sier kl. 4 her:o) Vi skal og.... Koselig det!
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Det begynner kl. 16.00.. Kanskje vi ses da. I mylderet av mennesker. :-)
Jenny-penny Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 hadde vært kos! gleder meg selv jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå