tebekaa Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei! Har lagt inn dette treffet på BiM, men egentlig hører det vel til her... Litt kort frist kanskje, men er det noen flere som har lyst og anledning til å være med å leke? Mandag 3. desember møtes vi på Egon i Ski kl. 12. Foreløpig har vi følgende påmeldte: Tebekaa Moomy Vimsemor Noen flere som har anledning til å være sosiale på dagtid? Med baby i magen eller i vogn. Kanskje noen Oslo-damer også? Det tar bare en liten halvtime med toget...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg kunne tenkt meg å være med, bor i oppegård og er ofte på Ski. Er i permisjon og har tid på dagen. Skal imidlertid til legen med vesla denne dagen så passer ikke :-( håper på ny mulighet senere!
coscos Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Fikk akkurat melding av Vimsemor om at hun er på sykehuset igjen med sønnen sin, så kan ikke imorgen. Jeg er ikke så mye inne på disse sidene lenger, så treffet har gått meg helt hus forbi. Har avtalt trilletur i morgen, men dersom det fremdeles blir noe av, så har jeg veldig lyst til å bli med. Kanskje jeg kan ta med meg hun jeg triller sammen med? Kine-66: Jeg bor også i Oppegård. Hvor gammel er jenta di?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 coscos: så gøy at du også bor i oppegård! jenta mi blir 7 mnd. 3.desember, ingen barn fra før.
Maud Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg flytter til Oppegård etter nyttår og vil gjerne være med på fremtidige treff. I morgen får jeg det ikke til, med sine 10 dager synes jeg dessuten minstesnupp er litt liten for kafébesøk. Etter nyttår er vi klare for masse sosial omgang!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Da blir vi gjerne kjent med deg Maud :-) kjenner få med baby i oppegård og vil gjerne knytte flere kontakter :-)
coscos Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Så morsomt med flere fra Oppegård! Kine-66: Min sønn ble 7 måneder 30. november, så da er de jevngamle :-) Maud: Har ikke vært inne her på lenge, så har ikke sett at du har blitt mamma igjen. Gratulerer så mye!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 coscos og Maud: håper vi kan bli bedre kjent! er selv innflytter og har bodd her i ca. 2 år.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Lurer på om det var Follo- treff 3.12 og hvem var der?
coscos Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Hei, hei! Tebekaa, moomy og jeg var på treffet. Veldig hyggelig å hilse på de andre babyene (og mammaene), første gangen alle har med barn! Lille M med sine 7 måneder og 11 kg virker som en kjempe i forhold, og det virker så fjernt at han har vært så liten (men, det har han jo faktisk vært) :-) Litt nysgjerrig jeg, hvor i Oppegård bor du? Jeg bor helt syd i kommunen, mot grensen til Ski.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå