WP-TLogPeanut Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Sitter og laster inn cdene mine på datan, gidder ikke ha de liggende rundt og slenge mer
lille je Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Enn hvis harddisken din går til h....?
WP-TLogPeanut Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 hehe neei...tror ikke de vil ha dem , ikke noen kjøpe dem heller. Alle cdene er fra jeg var fjortis , (har ikke kjøpt en eneste cd siden da ) så navnet mitt er skrevet over hele coveret og selve cdplata:P
mamma`n til Jonathan Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Ja det kan du Hilsen en som jobber innenfor den bransjen ;o)
SaDa Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 De skal visst være fine isskraper. Har ikke prøvd det selv da..
WP-TLogPeanut Skrevet 30. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2007 Takk for hjelpen mamma'n til Jonathan
WP-TLogPeanut Skrevet 30. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2007 Hihi,har ikke noe å skrape is av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå