Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Driver å pakker ferdig sykehusbaggen, å lurer på om jeg kan komme til å ha bruk for brystvortekrem?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg ville tatt det med hvis jeg var deg, man blir fort sår i begynnelsen og jeg syns det lindrert litt med krem. Jeg har termin 2 dager etter deg, kanskje på tide at jeg begynner å pakke sykehusbaggen jeg også!?! )
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 JA!! Tenkte sist at det var litt unødvendig, men var SÅ glad for at jeg hadde det med. Går veldig fint med en gang, men så blir man fort sår før brystvortene "herdes" igjen!!
Maigullet Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Har aldri prøvd brystvortekrem, men albueskjell er iallefall supert når brystvortene er såre. Det gror superfort
jaja.. Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 *snikesnike innherlitt* Prøv albueskjell istaden for brystvortekrem! Eg hadde ikkje brystvortekrem med, men fekk veldig såre brystvorter(blødde og gjorde vondt). Men ei gammal jordmor ved avdelinga gav meg to albue skjell som eg la over brystvortene etter kvar amming og gjekk med. Det funka så vanvittig bra. Så det brukte eg og på andre svangerskap. Anbefalar det eg! Ingen kjemikaliar eller kremar som ungen kan få i seg-heilt naturleg. Lykke til med fødsel som nærmar seg! *enno 7mnd att her*
Gossip Girl Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg fikk det på barselavdelingen jeg. De brukte faktisk en sånn øyensalve som var helt genial som brystvortkrem. Husker ikke hva den heter, men jeg skal spørre etter den denne gangen også. Fikk også låne albueskjell på barsel.
melkekua™ Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Jeg skal ha med purelan, den funker for meg. Ellers blir det å smøre med fersk mm og lufttørke. Works like a charm ;o)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt disse albueskjellene??
Suprise! Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Det SKAL jeg ha med meg denne gangen ja,et must!
-pixie- Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Med mindre du får åpne sår, trenger du ikke brystvortekrem. Brystvortene skal behandles som vanlige sår, vått mot vått og tørt mot tørt. Det er normalt å bli litt sår i starten, men det pleier å gå raskt over. Da er det tilstrekkelig å smøre med morsmelk og la lufttørke. Skjell kan kjøpes i nettbutikken til www.ammehjelpen.no Der får man også kjøpt "bur" til å ha inni bh'en, disse er supre hvis det blir veldig sårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå