Gå til innhold

Virker som ingen forstår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

AJAJ! Her går jeg i min 34 uke som gravid, med bekkenløysing og stoooore søvnproblemer! Jeg er rett og slett SLITEN! Har en mann som jobber utrlolig mye og lenge for tiden. Så jeg har huset for meg selv. Denne uken har jeg besøk av ei vennine, og hun roter! tar frem ting og legger de ikke på plass, jeg har sagt det til henne at hun kan godt legge tingene på plass etter seg (på en fin måte). Hun baker til meg, kjemeflott, men enda mer flott om jeg slapp å stå å skurre på inntørka deig etterpå, og vaske opp. Hun vet godt at jeg sitter oppe over halve natta, har bekkenløysing og er sliten. jeg er på jobb halve dagene også, og alt jeg kommer hjem til er et rotehus! hun har vert her siden forrige helg, så jeg syns bara at hun kan holde litt orden, det er ikke hennes hus.

Noen som forstår MEG?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg!!! hvor gammel er denne venninna di? har ikke hun jobb?

Skrevet

hun har ferie i en uke... 24 år gammel. akkurat nå virker det som hun er 7. Her sitter jeg å griner i rommet ved siden av og hun bare glaner på denne fordømte tven!!!

Skrevet

vet hvordan du har det!

Sist jeg gikk gravid med bekkenløsning, fikk jeg besøk av ei veninne som ville "hjelpe".

Men hun gjorde bare akkurat det jeg ba henne om. Jeg er ikke den som liker å bosse folk rundt. Ikke såg hun hva som burde vært gjort heller. Og viss eg ba henne om å gjøre noe som for eksempel å ta ut av vaskemaskinen, så måtte jeg likevel vise henne hvor alt skulle være. Mindre arbeid å gjøre det selv jo.

Så jeg gikk å rydda, vaska klær, vaska gulv, laga mat,rydda etter måltider, mens hun gikk ved siden av og spurte om det var noe hun kunne gjøre-eller bare stod å prata.

Hadde så lyst å bare skrike : "ja for helvete det er masse du kan gjøre, men viss du ikkje har øyne til å se det selv så er det faktisk ikkje håp for deg!"

På ettermiddagen når jeg var som trøttest, og vondest i kroppen, nei da gikk hun og la seg i et par timer. og der satt jeg med min datter som trengte oppmerksomhet og hadde bare lyst å vræle av vondt i kroppen og utmattelse.

Siste gang jeg har takket ja til "hjelp" fra veninner!

klemz til deg! Synes så synd på deg nå.

Skrevet

Huff så leit da :o( Du får holde ut de dagene hun skal være, og så får du ha en besøksstopp av overnattingsgjester. Det virker som hun vil bare det beste for deg, bare synd hu ikke ser alt rundt seg. Hun er nok i feriemodus. Gode tanker sendes din vei ;o)

Skrevet

Holde ut... hva er det for noe.. Det er da ditt hus og hun er gjest hos deg. At det går ann å være så lite hensynsfull...

Jeg hadde tatt det opp med henne, og hvis hun tar seg nær av det blir det hennes problem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...