Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hun er 3 1\2 år, og er den bittelille dama blitt:o) I går var vi på juletrefest og jeg tok av meg skoene for de gnagde så.. Da sier hun så kjekt, "Kan ikke du ta på deg skoene dine tante, du ser så mye mer pyntet ut med de på, og jeg synes du er så mye penere når du er pyntet.. Så vær så snill å ta på deg de skoene er du snill".. He he:o) Hun er så veslevoksen at jeg konstant ler av henne... Ba meg også tenke meg godt om, for om jeg virkelig trodde på nissen eller ei.. *flire*
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 He he he.. Hun er litt av ei dame da ;-)
Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hehehe, lille nydelige dukka!!:-) Ser henne for meg der med et oppgitt fjes over tante som ikke gidder å pynte seg nok;p
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Pumpkin.. Heia vennen..Nå forstod jeg hvem du var ;-)
Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Heei:-) Hehe, har hatt dette nicket veldig lenge, trodde du hadde fått med deg at det var meg jeg...*fnise* Driver med i kveld da snuppa?
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Jeg er et surrehode vet du.. Du har vel kanskje sagt det til meg?!.. Jooa.. Lille M ser på skomakergata.. Og jeg henger her.. Dere da vennen?
Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Du henger her ja..Hehe...Me to, me to!! Driver og lager meg litt mat, så er litt frem og tilbake!! Natalie er sammen med pappan og lillesøster og koser seg i helga, og jeg skal shoppe julegaver og kose meg sammen med venninner, god mat, film og masse jente-gøy!:-D
Tøysetipp Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Det hørtes koselig ut. Ha en fin helg..da :-)
Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Takk i like måte, kose dere med hva enn dere skal finne på!:-D *stor klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå