theomamma'n Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Er i fjerde pp etter pilleslutt. Hadde veldig regelmessige syklusa før jeg begynte på pillen. Etter jeg slutta hadde jeg sykluser på 31 dager, 29 dager, 34 dager og i går fikk jeg mensen etter bare 19 dager! Syns det er veldig rart! Begynte å tempe denne mnd, og på charten kan det se ut som om jeg hadde el. den 20.nov. Går det an å ha el. og å få mensen bare 9 dager etter? Noen som har opplevd lignende, eller veit noe om det?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 det går an, men dersom du har mindre enn 10 dagerslutelalfase flere ganger, da bør du oppsøke lege. Grunnen er at da rekker kanskje ikke egget å feste seg.
theomamma'n Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 hm, åkei. Kan hende det bare var denne mnd da, siden jeg hadde ultrakort syklus denne mnd. Syns igrunn det var veldig rart! Men jeg får no bare forsette å tempe og teste etter el, og se hva som skjer i måndene fremover da. Takk for svar!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Ja, følg med. Du kan har kort lutealfase selv om du har en lang syklus også, ikke glem det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå