fru.ktbar Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 hår i nesen og ørene som stikker ut røde fylle øyne lyse hjemme striper i mørkt hår skallet med tykt langt hår i en krans rundt hodet tynn heste hale
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 rumpesprekken!!! Trekk opp buksene!!! skinjakke og lagt pistrete hår.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Arrogante mannfolk er det VERSTE jeg vet!!! Jeg hater svigerfar!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Mannfolk i truse!!!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Lange negler Rumpesprekken som vises! Saggebukser på menn over 18 Langt hår Flass på dressjakka/skinnjakka.
Delirium Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Total mangel på sosialintelligens. Noe som omfatter en god del av de forskjellige trekkene dere her nevner ;P
tertilus Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 langt hår kjede tatoveringer buksa godt opp i rumpa farget/stripet hår Adidas-slippers
Ikkelektuell Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 'Hippe' typer med dongeribuksa hengende på toppen av rumpeballene, og boxer i vanvittige farger og mønstere trukket godt opp over bukselinningen. Tskjorte eller genser med dyp V-utringning. Sminke. Nappede øyenbryn. (Får generelt avsmak for manne-bimboer).
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Overvektige gutter med saggebuker (de ser ut som bokstaven V) Hentesveis Ubehandlet psoriasis Rosa klær Rørleggersprekk Snusboksring i buksa Tannløse! (gjelder kvinner og menn)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Bleike føtter med svarte hår på knokene, i åpne sandaler!!! Uææærk!!
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Rørleggersprekken,det er så jævli ekkelt!!!
Patetica fåkksi Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Menn i badebukse tar kransekaka. Forövrig liker jeg heller ikke; -menn i rosa -saann fancy spindelvev / sirkerskjegg som de har laget ved hjelp av nesehaarfjernern og mange timer foran speiley -macho menn som tar et stort grep rundt baller og penis, for saa aa haandhilse paa deg mens de smiler sleskt -generelt sett menn som tror at kvinner er brödhuer hele gjengen -diamant i det ene öret
EnLitenPrins Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Mannfolk i speedo eller string -Bolegutter -Sminkegutter Sikkert mye mer men kommer ikke på mer nå..
Den drygaste Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 langt hår, hår på ryggen og i ører og nese.. og ikke minst når gamle mannfolk går på byn med skjorten halveis oppknappet og håret stikkende ut... det er klyyyysete da!!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Det værste jeg ser hos menn, er de som er så desperate at de tar det kvinnfolket de får, spiller ingen rolle om hun har bart, er stygg og feit......æææssssjjjjj, kvinnfolk som lukter mens er mye værre en det dere har nevnt ovenfor. Hilsen Mann med stor M Hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 Mest usexy med menns personlighet: -mannsjåvanisme -sjalusi -selvgodhet -rasisme (hos både menn og kvinner) Mest usexy på eller ved en mann: -gamle menn som prøver seg på unge jenter -menn som har busemann i nesen (busemenn på folk i det hele tatt er ekkelt for jeg har fobi mot snott/snue) -menn som går med bar overkropp en halv varm dag i byen
Zikosu og William Skrevet 6. desember 2007 #17 Skrevet 6. desember 2007 den stereotype sleske,middelaldrende tyskeren på stranda: -speedo,stringvariant seff -altfor mye hår på hele kroppen -tydelig juksebrunfarge -innsmurt i olje -70talls-bart og sveis,a la smokey and the bandit -kraftig gullkjede og plastsolbriller *grøss*
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 Det verste jeg ser på en mann er: * Bleket hår * Striper i håret * "Lenke" rundt halsen * Capsen på snei (er det virkelig KULT???) * Dressbukser uten resten av dressen (nei det er IKKE stilig!!!) * Spisse sko * Lange tynne fingre (spy) * Menn med harry bil (alle typer små sportsbiler... urk) * Mobiltelefonholder i beltet Det er nok en hel del annet også, men dette var det jeg kom på i farten. Er stort sett lite begeistret for HARRY menn - dvs. f.eks menn som kjøper Vi Menn pga Linda fra Drammen på forsiden, Gatebilmenn etc....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 Hmm at en mann har lange tynne fingre kan han vel ikke noe for??? Det er da bare sånn har er skapt.. Syns sammenvoksede bryn er ganske teit jeg.. det er da mulig å gjøre noe med vel?? Trenger ikke frisere HELE brynet heller.. da går han for langt!!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Nei, han kan ikke noe for at han har lange tynne fingre, men jeg behøver ikke like det... og det gjør jeg heller ikke!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 -store feite hender,med små negler(neglbiting) -øre hår og nese hår -rosa hovent tannkjøtt med masse belegg grrrrrrr/blæhhh
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 Hva som er BRA på en gutt: Pene tenner Blå øyne Mørkt hår som er stelt med (gele, voks osv) Tynn Høy God hygiene Smykker/armbånd GODE egenskaper på en gutt: Snill Ærlig At han tør å stå for noe, egen meninger Vise at han er glad i kjæresten sin foran kamerater Hva som er EKKELT på en gutt: Skitt under neglene Bleket hår med mørk ettervekst Rompesprekk! Langt hår. Så langt at det henger slik som på jenter. Hestehale Ufikset langt hår. Ikke gredd eller noe, det bare henger der å dingler. Lange tå-og fingernegler Ølmage Dobbelthake Når man ser tannkjøttet når han smiler Rosa/lilla klær Lukter uvasket Lukter svette Ørevoks som synes
ragghy Skrevet 6. desember 2007 #23 Skrevet 6. desember 2007 Når dem står og veier med tissen frem og tilbake. Eller når en mann sitter på do!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #25 Skrevet 6. desember 2007 hva er det med at alle er så iiiik for hår? det er ikke så delikat at det stikker ut fra øre og nese, men på legger, kassa osv er jo ikke så ille! det er jo bare manndig.. kan ikke si man ikke liker bimbogutter når man vil de skal være så hårløse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå