Lillhanne Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hallo folkens! Hopper over hit full av lykke! Endelig ferdig med 1.trim og kan feire dagen med et rykende ferskt bilde av den lille som svømmer! Har gledet meg så mye til å åpne denne døren! Er forøvrig 29 år, gift og venter mitt første barn. Ha en KNALL helg!
isprinsessan Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Så hyggelig da! Og gratulerer:-) Velkommen hit, jeg gledet meg også vanvittig til å komme over de 12 förste ukene. Er 28, gift jeg også, bor i Sverige med vår sönn på 3 1/2 år, som blir storebror i mai:-) Er formen bra da? Jeg sliter med kvalme, har värt innlagt på sykehus også. Klem, og god helg til deg også!
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Gratulerer så mye :-) Jeg venter nr 3, og kan skrive under på at lykken er like stor for hver gang! Jeg tenkte kanskje at med barn nr 2 kom jeg til å bli litt mer sånn....tja....vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.....litt mer sånn avslappet og ikke så opp i skyene, men der tok jeg feil! Er like full av sommerfugler og gleder meg som et lite barn :-)
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hei og velkommen inn hit:-) Jeg er 34 og er i uke 21 med mitt andre barn, samboende og bosatt i Rogaland. Det er fantastisk gøy å være gravid! Det synes ihvert fall jeg:-) God helg til deg også!
mine små alver... Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hei og velkommen:) Jeg er også 29 (og blir 29 igjen på fredag he he) Er i uke 20,venter en liten gutt og har en jente på 4 år fra før:)
Modesty Blaise Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Så herlig positiv du var! Velkommen inn i 2.trimester. Det er ikke alle som er så aktive her som på bligravid og 2.tri. Jeg opplevde at hverdagen møtte meg litt på 2tri. Er nå startet på min 24 uke og har vært så heldig å være i knallform helt til nå. Nå har jeg akkurat fått en del halsbrann og litt vondt i ryggen. Men det hører vel med .Det finnes gode medisiner for halsbrann (thank god...) og ryggen kan jeg leve med:-) Er du i god form eller? Jeg er 35 år, gift og venter mitt første barn. Er sprekkferdig av forundring over alt som skjer med kroppen for tiden og nyter hver dag. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå