Gå til innhold

Hvor mye får barna deres til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bestemt sum, men jeg regner med vi havner på under 200. De er tre og ni til jul.

Skrevet

Vår er ett år, og får noe han hadde fått likevel. Rundt 500-700 kr tror jeg. Så har jeg nettopp bestilt litt klær til ham, mulig jeg pakker inn det og. Men, han bryr seg vel fint lite:) Liker best pakkebåndet han:)

Skrevet

snuppa er 6mnd og hun skal få stokkestol. kommer vell på 1500 til sammen=0)

Skrevet

Har ingen bestemt sum, blir vel mellom ca 500 og 1500 kr. Kommer an på om det er noe spesielt de trenger eller ønsker seg. Tenker heller ikke på at det må være lik sum på begge. De vet jo likevel ikke hva ting koster. De er 2 og 7 år.

Skrevet

I år blir det ganske dyrt, men det er fordi hun skal få alt hun trenger til rommet sitt når vi flytter. Nå sover hun jo på vårt rom så det eneste hun har er en seng, er mye hun trenger når vi flytter da :)

Vet ikke helt hva det kommer på da, men hun trenger skap, teppe, oppbevaringsmøbler, lite bord og stoler, gardiner, ja ALT! Får nesten angst ved tanken hehe :)

Skrevet

grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til minien min på 3 år..mulig et tegn på at han får for mye? :/ han skal selvsagt få noe, men lurte på hva som er normalpris å gi for

Skrevet

Mini her får seng og postman pat leker. Fare for at det blir mer nærmere også kjenner jeg meg selv rett:-\

Gir ikke for noen bestemt sum, men sann rundt 1000,- vil vi nok ligge på. Julen er for barna, har sluttet å kjøpe til alle voksne tanter og onkler da så..

Skrevet

Eldste har ønsket seg en fjernstyrt reptil (robot) i flere år, nå er han 6,5 år så vi har kjøpt det til han. De var satt ned fra 1200,- til 550,- nå.

Mellomste på snart 4 år ønsker seg veldig en sacco-sekk med Cars på, så det har vi kjøpt til han. Den kostet vel 270,- Mulig vi kjøper en liten leke (bil) i tillegg.

Minste blir det litt klær til, hun skjønner ikkenoe av dette enda likevel..

Skrevet

vi har så liten familie at jeg tar litt av når jeg kjøper gaver til sønnen min...han får vel en 6-7 gaver av meg. bl.a dvd, cd, bøker, lego, bil

blir vel 1000-1500 max... han er 20 mnd

Skrevet

Har tenkt til å kjøpe sånn F.P lekehus til han eller noe lignende :) Han er 10 mnd til jul så tenkte det passet fint.

Ellers har jeg kjøpt en god del klær til han,noe han trenger. Er vel ikke noe han skjønner så masse av men koselig da :)

Skrevet

Har kjøpt for 700 til min sønn på 17mnd. Men blir noke mer, skal ha med pappaen en tur og handle også. Men synest vi kan bruke litt penger på han til jul, er ikke hver dag han får noe "stort". Å neste jul har vi to og kjøpe til:)

Skrevet

Kommer helt an på hva de trenger. Da de var små fikk de kanskje noe til 100 kr, og så kjøpte vi heller noe de trenger.

Dette året får de ski, så det blir vel en 800 kr. Kanskje mer.

Så alt mellom 100-1000 er vel normalen.

Skrevet

Rundt 1000,- + / -

I år skal hun få ski og klær til å kle seg ut med. Siden det er det store nå.

Skrevet

Hun er snart3 år, og får dukkehus til 1200. Men ville heller kjøpe en ordentlig varig leke en masse små ting som ikke varer.

Skrevet

har til nå kjøpt for 1600,-, så er egentlig ferdig med gaven. Men mulig det blir noe mer hvis jeg kommer over noe jeg vil kjøpe til han.

Første baby her i huset så er jo litt stas da..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...