Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I dag skal jeg på Håndballtrening for første gang på kanskje 8 år? Ikke trener jeg noe i det store hele.Men tenkte at Håndball er en fin måte å trene på for meg...MEN, hvis det skulle vise seg at jeg er gravid nå..er det dumt å "plutselig" begynne å trene igjen, eller er håndball en fin sport til den slags? Trenger ikke akkurat slenge meg inni målet når jeg skyter på mål, hehe... Setter pris på hvis noen svarer meg om hva de hvertfall tror selv:-) God helg!!
Axus' girlfriend Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hm, ja si det..jeg fikk beskjed av legen min at siden jeg var aktiv fra før, så kunne jeg fortsette, men ikke med idretter hvor jeg kunne risikere slag i magen. Nå har ikke jeg spilt håndball selv, men om det er sjanser for slag i magen så hadde jeg droppet det. Men det er jo en vurderingssak:) I tillegg så mener jeg å ha hørt at om du er gravid og plutselig begynner å trene, at du skal starte veldig rolig..men det skal jeg ikke si for sikkert!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå