Gå til innhold

hva mener dere om tupperware?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et tilbud om å bli tupperware-konsulent og lurer på hv dere tenker og syns om tupperware?????

håper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker produktene:=)

Har bare masse posetivt og si om tupper.

God kvalitet,stilig design på mye osv osv.....

Skrevet

potetskreller------> beste redskapet jeg har kjøpt fra dem noen gang! like det andre også:)

Skrevet

Vet - den potetskrelleren er fantastisk!

Også liker jeg godt de boksene til å ha ost i i kjøleskapet... Kjempemasse greie produkter, men synes ikke alt er like stilig, så settes ikke på kjøkkenbenken akkurat...

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med de produktene jeg har. Fikk brødboks i vertinnegave sist, og det er noe av det beste jeg har vært borti! Kan anbefales til alle som er kresne på ferskt brød!!! Holder seg ferskt lenge. =)

Skrevet

Veldig bra... ikke så fine design, men jaggu er det mye bra og nyttig!!!

Skrevet

Dyrt og dårlig. Og vanskelig å åpne. Hyggelig å møte andre på homeparty, men kjedelig kjøpepress.

Skrevet

Jeg synes tupperware produkter er bra på noen områder og veldig mye unyttig....

Ellers så tok jeg et tilbud om å bli konsulent i høst og angret som en hund etterpå... Aldri mer konsulent for tupperware, og jeg gjorde det kun fordi jeg fikk så mange produkter jeg ville ha uansett til "bagen" min.

Så tenk deg nøye om!!

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med de produktene jeg har :)

Skrevet

jeg synest det er kjempe bra produkter og bra servise hos Tupperware.. dyrt ja, men de har jo livtidsgaranti.. har masse jeg og kommer garantert til å kjøpe mere:)

Skrevet

Stygt, dyrt og tar masse plass. Men potetskrelleren og boksåpneren er uunværlige, det skal de ha!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har MASSE Tupperware, og er veldig fornøyd med produktene=)

Skrevet

Er strålende fornøyd med de produktene jeg har iallefal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...