Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hvilken str bruker dere normalt og hvilken str kjøpte dere klærne i? Var str store eller små?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg bruker her i norge 54-56..og har klær fra evans i str 26-30...
mammaen til Luca Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg ha kun kjøpt klær på Evans de siste 4 årene, og bruker nå str 22, noe som tilsvarer str 50 her i Norge. Akkurat EN størrelse for stor til å kjøpe mammaklær på HM i Norge. Desverre er utvalget av mammaklær på Evans veldig begrenset, da salget av denne type klær ikke selger så bra i England. Var over i London forrige uke og sjekket utvalget, som besto av usle 3 gensere og 3 buksetyper, som igjen var utplukket i størrelser. Men utenom mammaklær har de sinnsykt mye kule klær,noe som burde passe alle. Jeg, bruker mye goth-klær, og har til og med funnet denne type klær der!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg bruker str 22-24 og er 52-54 her. Men jeg må si at klærne der har som regel god passform og jeg har kjøpt en del i en str større enn vanlig til å bruke i graviditeten, altså ikke mamma klær, men vanlige klær en str opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå