våken_om_natta Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Vegger og tak?? I alle kriker og kroker? Inni komfyren? Hva vasker man egentlig med der inne? Her skal det taes ganske grundig i år!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ja, vasker alle de stedene.... Skrubber fliser i gangen og på badet vasker vinduer osv... deilig å føler at det blir orntli reint:-)
våken_om_natta Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg vil også ha det ordentlig rent, men skjønner ikke når jeg skal få tid til å vaske... Kanskje jeg må begynne å vaske om NATTA?????
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hos meg er det storopprydding i alle skuffer og skap med vasking inklusiv kjøkkenet, Fram med kjøleskap, vask av golvlister og ellers en grundig helgevask. Og vinduer, selvfølgelig. Dette kombinert med litt kjøpekaker, litt hjemmebakt og maaasse julepynt gjør at julen blir perfekt!
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 vasker ikke mer grundig til jul enn ellers i året... skal jeg ha storvask tar jeg det på et annet tidspunkt enn før jul. for da har jeg nok annet å finne på...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg heller vasker ikke noe mer til jul, enn jeg gjør til vanlig. Men det blir jo gjerne litt ekstra rydding som følge av julepynting. Første jula med mini, og første jula i eget hus med sambo Gleder meg til og begynne og pynte!! )
Nilena Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 I år blir det ikke noen grundig julevask for skal vaske ordentlig når vi flytter ut.. Neste år på denne tida er vi forhåpentligvis ferdiginnfløtta i nytt hus....
Mom2Two Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Vasker litt grundigere enn vanlig helgevask. Vi bruker tiden på å kose oss i stedet. Det er jo så mye annet som foregår før jul, orker ikke bruke tiden på å vaske, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå