Noah 21.05.08 :) Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 var hoss legen i går og spurte om han kunne teste meg for toxo og listeria siden jeg har katt (jordmoren min ba meg gjøre det neste gang jeg skulle til legen) han svarte med og si at vi utfører ikke disse testene lengre siden det var så sjeldent her i norge. Jeg ble helt paff visste liksom ikke helt hva jeg skulle si jeg vil jo teste meg for og være på den sikre siden liksom. Noen andre som har blitt "avist" på den måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå