Gå til innhold

WenchePia og ToneLisetuppa :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fått med meg at du har blitt alenemamma jeg...Er det lenge siden og har dere det fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjedde i mars , søren tida går fort :o

 

Vi har det kjempefint... Ja,utenom meg akkurat nå da,hehehe... Tuppa dro for en liten stund siden,og det er såå tomt her...sukk... rekker som regel ikke tenke så mye på det , siden jeg er i full gang med spise,dusje,sminke og så dra på fest etter hun drar på fredager,hehe...

 

 

Skrevet

I Mars ja..Hehe....Viser jo bare hvor "mye" jeg har vært på Dib siste tida..Hehe;p

 

Godt det fungerer fint da ihvertfall!! Husker så godt den fine rosa hjemmesiden deres, har du den enda eller? Får jeg se? Hihi

 

Du skal ut i kveld du ja altså?;) DIGG - må kose deg masse,masse!! Fest litt for meg også da hehe;p

Skrevet

Hehe,har ikke ropt så mye ut om det på dib heller da, av hensyn til barnefaren :) Ville ikke helt det her han da sjø..

 

Hehe,har en hjemmeside ja, er bare måned for måned som er litt oppdatert på den da :)

 

www.wenchepiaogtonelisetuppa.piczo.com

 

Neei..ikke i helga :o Første frihelga jeg ikke skal det hehe...derfor det er så tomt og litt ekstra fælt no,når jeg er hjemme og får kjent på det .. hehe...

 

Men tar det igjen neste frihelg,hehe! Da skal vi feire bursdag for to damer i et leid lokale,blir gøøy :D

 

Går det bra med dere da? Hva pleier du gjøre når lillemor er hos pappa?

Skrevet

Flott du tar hensyn til pappaen! Jeg kunne heller aldri skrivd masse greier om han på åpent nett, nå er jeg veldig fornøyd med ham som en pappa men uansett om jeg ikke var det, jeg synes det er litt dårlig gjort å skrive uten at dem kan forsvare seg selv. Da bør man ihvertfall gjøre det anonymt og ikke snakke piss for så å blottlegge hjemmesiden sin med bilder av "pappa-ulv" der..Noen er kort-tenkte altså..:s

 

Jeeei, da skal jeg inn å se senere, nå må jeg ha meg noe mat:-) Du kan gjerne se min og, kan sende deg adr på PM jeg:) Husker du likte å se på den før, hehe er ikke sikker på om du vet hvem jeg er nå engang..? Skiftet en del nick ja..:)

 

Er rart uten de små i hus ja, hehe jeg sitter her og spiller HØY musikk og må ta meg selv i nakken mange ganger, reiser meg for å skru ned i tilfelle Natalie skal våkne;p;p Hehe..Litt smårart er det også å legge meg uten henne, hu pleier alltid å våkne rundt den tida jeg legger meg, løper da inn til meg i senga:) Men vet hun storkoser seg hos pappaen sin, så jeg greier å kose meg jeg også!!

 

Så dritkjekt med bursdag i lokale, må jo bare bli big party med liv og masse gøy;) hehe

 

Pleier å gjøre litt av hvert..Hehe..Alt fra å feste til å gjøre husarbeid;p Denne helga skal jeg slappe masse av, handle julegaver og kose meg med venninner:o))

Skrevet

Sorry at jeg kræsjer pratetråden men følte meg litt truffet av hjemmeside vs pappa ulv... Må bare forsvare meg litt og si at han er klar over at jeg blåser ut her inne når jeg er forbanna på han... bare så det er sagt...

Skrevet

Ikke meningen å treffe noen.....Jeg har ingen nick festet på hornhinnen i forhold til det der altså, for å ha sagt det:-)

 

Vet ikke hva du har skrevet om, men husker en tid tilbake hvor en fortalte om faren, hun følte han var pedofil og at han slo den og den..Sånt legger man bare ikke ut om på åpent nett...!

 

Men klart, man skal få lov til å være åpen..To forskjellige ting..

Skrevet

Ok, hehe følte bare jeg måtte nevne det just in case *leke paranoid* ;)

 

Såpass ja, alt med måte er nok en grei regel ja.

 

Skrevet

send meg gjerne adressa på pm ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...