Gå til innhold

Klipp eller revn , ungen skal ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg revnet innvendig , på kryss & på tvers , har vel ca 12 sting innvendig..

Så revnet jeg fra skjedeåpningen , til anus.

Så revnet jeg fra skjedeåpningen , og opp rundt klitoris.

så hadde jeg 7 vakum forsøk for å få barnet ut.

Så ble jeg tatt med hastekeisersnitt , og fikk da igjen 11 sting på magen , som det gikk infeksjon i ! ( Magen ble ikke sterilisert , for det var ingen tid å miste )

I dag er det slik at det svir når jeg tisser , det kjennes ut som en skikkelig sopp infeksjon der nede. Litt maur aktig ;)

Så har jeg enorm analkløe , grunnen til det er at det fremdeles er hovent. Tissing & bæsjing går som normalt , men noe sex skal jeg fremdeles ikke ha på noen uker ;-)

La oss ikke glemme dangle bærene da , som også kom :)

Eller at jeg dreit på meg hele presse runden. Tissa i bleien , osv osv :)

Hva var det værste da, med 22 timers fødsel før ks, revning , klipping , vakum , hastekeisersnitt , infeksjon ,analkløe & danglebær?

Jo det var det å våkne opp av narkosen , å ikke se baby med engang!

Men han hadde det bare fint der han lå å sov :-)

Slapp av jenter , ungen skal ut , uansett hva!

Om dere revner , eller klippes , eller hva nå enn så må til for å få baby ut , så overlever dere det med GOD margin. Å etterpå er det heller ikke så værst. Det går over. Dessuten merka jeg ikke noen ting til hverken det ene eller det andre der jeg lå.. Alt jeg tenkte på var at NÅ FÅR BABY KOMME! Merka ikke noe som helst til noe annet.

Slapp av og fokuser på andre ting :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant. Er faktisk babyen som er viktigst :)

Synd du fikk så mange komplikasjoner, men du har virkelig fokusert på de positive tingene i hvertfall.

Lykke til videre og god bedring!

Skrevet

Uff, hørtes ikke ut som noen lett fødsel akkurat. Første gangen jeg fødte var ikke så hard som det der. Nå skal jeg ha nr to å håper den går like greit som første gangen.

Håper det går bedre m deg etterhvert å at du ikke får altfor mange plager i ettertid.

Skrevet

HI her :-)

jeg fødte for 3 uker siden , å jeg tenker ikke tilbake på fødselen med skrekk og gru .

Det var , utrolig nok , en kjempe fin opplevelse.

Å ha rier , er så naturlig at det er greit !

Jeg skal ha maaaaaaaaange barn ;-)

Skrevet

Off, det høres ut som en mareritt-fødsel. Imponerende at du er så positiv! :)

Et spørsmål, danglebær? = hemoroider?

Skrevet

Ja , har tydeligvis pressa så jævlig , at en del av tarmen datt ut..

Så ja , Hemoride..

Skrevet

Kjente du ikke når du ble klippt og revnet?? Da er du heldig sånn sett! ....Å revne er nesten det vondeste jeg har kjent!

Men uansett bra at du er positiv da:) .... fikk jo ikke heeelt skrekken av revningen...da hadde ikke nr 2 vært på tur;)

Gratulerer og kos deg med babyen!:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

For ei flott innstilling, HI! Du inspirerer, nå gleder jeg meg ENDA mer til fødselen. Gratulerer med nurket=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...