Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Husker og ha lest noe rart om hipp 1 og hipp 2 her inne, nå er jenta mi litt over 4 mnd, så ifølge pakka er det jo på tide å begynner med Hipp2. Men, kan jeg gi dette som jeg gjorde med Hipp 1, hun får fremdeles kun mme, men en god teskje grøt på kvelden! Eller hvordan er dette egentlig??
Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg mistet melken etter 6 mnd og gir HIPP2 da jeg ellers ammet. Snakket med HS og hun sa ikke at jeg måtte ta spesielle forhånds regler siden jeg valgte å bruke HIPP2 og ikke NAN eller collet.
wirre;o) Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 det finnes bare en hipp mme og det er hipp1. hipp2 er ikke mme. send en mail til de, så får du skikkelige svar. det gjorde jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Det lurer jeg også på, for det står jo "fra 4 mnd" på pakken... HI
HoppeSaGåsa Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Hipp 2 skal man bruke når barnet får annen mat i tilegg. Min får grøtx2, og middag(fruktpure o.s.v), så han får hipp 2. Men det er også fult mulig å bruke HIPP 1 hele tiden også. Det vesentlige er at HIPP 2 ikke skal erstatte HIPP 1 sånn som NAN2 gjør med NAN1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå