shimonie Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 + at jeg føler meg "hjulbeint" på en måte. har ikke hatt den følelsen før.. er det tegn på at noe kan skje om ikke altfor lenge? gått til modningsakupunktur 2 ganger, og føler at kynnerne har blitt sterkere og oftere etter det, pluss at magen som nevnt er temmelig øm og sår på en måte nederst. i tillegg får jeg stikninger i hele magen innimellom. sikkert bare ønsketenkning fra min side om at det skjer noe snart... mens termin er 6 desember, mens UL kke før den 11... men man KAN jo føde før..! noen som har opplevd det samme? er det bare rett og slett at kroppen gjør seg klar og moden? babyen er i tillegg VELDIG aktiv om dagen. sammenheng?? hehe
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Føler akkurat det samme, mye "menssmerter" og aktivt barn. Bygger seg liksom opp og magen blir hard. Men utover kvelden stopper det hele opp. Man går jo hele tiden å håper at nå starter det. Har selv to terminer og lurer på når det skal skje. Noen her med erfaring med dette med menssmerter og mye kynnere, fødsel snart????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå