Gå til innhold

Hjelpe meg med julekortbilder??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt 4 bilder inne på profilen min. Gidder dere hjelpe meg å velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bilde nr 3 (eller det nest siste) var sjarmerende :o)

Skrevet

Så koselige bilder..

Tror jeg ville tatt det første, han virket så lur og avslappet på en gang..

Men, er ikke så lett når en ikke "kjenner" ungen, då vet en ikke hva som er mest lik han sånn han er, hvis du skjønner..?

 

Men tror det blir bra julekort uansett hva du velger - lykke til!

Skrevet

Nr1 :D Helt heeeerlig bilde :D Flott gutt du har asså :)

 

*smelt*

Skrevet

Bilde 3 hvis han ligner på seg selv på det. Hvis ikke bilde 1. HEHE, hvis du skjønte hva jeg mente med det:-)

Skrevet

Takker for hjelpen jenter.... Vanskelig dette her c",)

Skrevet

synes det første eller det siste var fines jeg !

 

kjempesøt gutt da!!!

Skrevet

hehe... tusen takk. Det syns jeg og, men jeg er jo litt inhabil c",)

Skrevet

ånei da... ikke inhabil i det heletatt!!! =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...