Miss L å di Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Har lagt 4 bilder inne på profilen min. Gidder dere hjelpe meg å velge?
Miss Foster Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes bilde nr 3 (eller det nest siste) var sjarmerende )
attpåklatt!! Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Så koselige bilder.. Tror jeg ville tatt det første, han virket så lur og avslappet på en gang.. Men, er ikke så lett når en ikke "kjenner" ungen, då vet en ikke hva som er mest lik han sånn han er, hvis du skjønner..? Men tror det blir bra julekort uansett hva du velger - lykke til!
WP-TLogPeanut Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Nr1 Helt heeeerlig bilde Flott gutt du har asså *smelt*
RockMyWorld Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Bilde 3 hvis han ligner på seg selv på det. Hvis ikke bilde 1. HEHE, hvis du skjønte hva jeg mente med det:-)
Miss L å di Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 Takker for hjelpen jenter.... Vanskelig dette her c",)
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 synes det første eller det siste var fines jeg ! kjempesøt gutt da!!!
Miss L å di Skrevet 30. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2007 hehe... tusen takk. Det syns jeg og, men jeg er jo litt inhabil c",)
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 ånei da... ikke inhabil i det heletatt!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå