fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 .. jeg tror jeg har fått UVI!!! hva skal jeg gjøre? må jeg til legevakten bare for å få resept???
wirre;o) Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 ...eller stikk til nærmeste helsekost og kjøp tranebærsaft og -piller. Drikk massevis av vann og appelsinjuice. Da blir det for surt for basseluskene til at de vil trives særlig godt;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå