Gå til innhold

UL i dag, ingen aktivitet ennå. Flere???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var 6 uker, men ble satt en uke tilbake. Fosteret målte ca 3 mm. Jeg har mistet to tidligere, og er veldig bekymret siden jeg allerede har hatt en liten blødning og mye brunt i ettertid.

Håper hjertet slår på neste ul om ca 2 uker.

Noen som kan oppmuntre meg litt?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på ul da jeg var 5+5 ca, og så meget lite..ikke annet enn der hvor babyen lå:)

men slapper av, kjenner at magen popper ut nå, er mitt andre barn, så regner med at alt er som det skal være.

skal på ny ul når jeg er i 11 uke, er nå i 9 uke, så jeg tar livet helt med ro til det motsatte er bevisst:)

Skrevet

Når jeg var 6+5 var min spire bare 4,3 mm, og hjertet slo. Hvis din var 3mm, begynner sikkert hjertet snart å slå:-)

Gå til legen å ta blodprøve for å måle hcg, da slipper du å vente så lenge på svar. Mål med en dags mellomrom og se om den synker eller stiger.

Lykke til, tror nok dette går så fint at:-)

Skrevet

Håper dette kan muntre deg litt opp. Jeg skal i teorien være 9 uker på vei, tok UL på tordagen. Men der var det jo ingenting.. Bare en sekk rett og slett... Ingen var vist heime der inne :D

Hvor tidlige jeg er på vei, må gudene vite :) testet jo positiv 3 nov.

For håpe det er noen hjemme den 20. des. Vil jo så gjerne besøke dette vidundret :)

Skrevet

MiLady:

Da må du jo være langt under 5 uker du da?

Jeg var på ul i august og da var der en tom fostersekk.. på de 3 andre ultralydene var det også tomt.så jeg tok utskrapning 29. og 31.august..

Håper du har tatt feil på hvor langt du var på vei.

8+1 var fosteret mitt 18,1 mm forresten:) (denne graviditeten)

Skrevet

Uansett hvordan jeg vrir og vender på dette så for jeg det ikke til å stemme i det hele tatt. Men vi får se når jeg skal til UL i des... Og høre hva Gyn. blir å si. Både gleder og gruer meg vedlig til hva han blir å si.

Hva dommen blir.

Skrevet

Hmm.. Håper på det beste for din skyld iallfall:) tok de ikke hcg av deg da?

Vet du hvor stor fostersekken var eller? Synes nå du burde fått deg en time litt før igjen da,men men..

Krysser alt jeg har for deg:) Det går nok bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...