Gå til innhold

Ble satt igang forrige torsdag


Athravil

Anbefalte innlegg

Og fredag 23 november 2223 kom vår store vakre datter til verden.

 

Vi fikk en litt tøff start, for hun var noe større enn forventet, spesielt hodeomkretsen som var 37 cm! De andre målene var 3900g og 52cm lang. Hun stod fast med hodet først og når endelig hodet kom satte skuldrene seg fast... Så hun var noe slapp og medtatt i starten og måtte rett ned på nyfødtintensiven, der påviste de litt pusteproblemer - vanskelig for å få ut all CO2 fra lungene og fikk behandling for dette. Det viste seg også at hun hadde en mulig infeksjon, antakelig fra meg ettersom jeg fikk feber og antibiotika under fødselen. Så hun måtte også på antibiotikakur, og først nå på onsdag var de sikre på at det ikke var noen infeksjon. Hun brakk dessverre også kragebeinet i kampen for å få løs skuldrene, men om en uke er dette helt grodd og hun beveger allerede armen sin godt.

 

I går fikk vi komme hjem og det er deilig! Vi koser, skifter bleier, spiser og sover dagen lang. Hun er en liten engel, egentig, nå som vi har fått orden på amming etter å ha blitt "bortskjemt" med sonde i starten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye:o)

Så bra at alt står så bra til etter forholdene.

Begynner å bli ganske så lei av å gå her nå,så for min del så er han hjertelig velkommen når han føler for det:o)

Kos dere så sees vi:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Husker vi fniste over hvor tidlig ute vi var med å sette istand ting til barnerommet. Kos deg masse med den lille, og GOD JUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gratulere deg her også. Den fødselen hørtes tøff ut... kanskje jeg ikke er så lei meg for at jeg må ha KS likevel. Godt det gikk bra selv med brukket kragebein på vesla. Stakar. Så deilig det høres ut å ha kommet hjem og bare få kose seg med babyen. Jeg gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såå masse med prinsessa:)..

Har vært litt spent på hva som skjedde med deg etter jeg traff deg sist på helsestasjonen, godt å høre at det alt i alt gikk så bra da.

Blir gøy å treffes i januar og se alle de små vidundrene våre:).

 

Kos dere masse fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...