Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Isåfall, hvilket forhold har dem til hverandre? Jenta mi på snart 3 år har ei lillesøster hos pappaen sin som er 1,5 år. Veldig jevne i alder med andre ord og har begynt å få det såå koselig sammen nå som minsten også går og snakker godt:) Er så kjekt å se dem sammen og høre hvor snille dem er med hverandre, har alltid ønsket meg ei søster selv, så at min lille har ei søster synes jeg er kjempepositivt! Om ikke jeg eller mammaen til den andre lille får flere barn, har dem jo ihvertfall hverandre..Har veldig masse fra pappan sin begge to, sikkert derfor dem fungerer så flott sammen:) Håper det er noe som kommer til å vare!! .
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Mina har en storesøster på snart 5år som heter Therese.. Hun er så stolt over å være storesøster for Mina.. Er så koselig å se:)
Hot Midget ! Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Jaa, har lest masse om dere tidligere på mine,dine, våre barn..Husker det var så koselig at du omtalte henne som tuttemor..!! Synes du det går greit alene nå da eller? Og hvor gammel er prinsessa di blitt nå?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 småen har en storebror (stebror) som er 5-6 år tror jeg. jeg ser dem bare sammen innimellom ved henting og levering. men storebor ser SÅ stolt ut og passer på at småen har det bra :-) de er så søte sammen
pøber´n & je Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Ja, han har to eldre brødre. 14 og 8 om jeg ikke husker feil i farta
¤ my precious ¤ Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Olliwer har en storesøster som er 10 år. Det er så stor aldersforskjell at de ikke vil ha noe glede av hverandre som søsken i den forstand...
Anele&Solstråla Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Leonie har en storebror på 10 år som er hos pappaen sin annenhver helg. Han har ikke sett henne så mange ganger (vesla er jo bare 5uker da), men ser ut til at hans synes det er litt stas...10 års forskjell er jo litt da, så spørs om de får det nære søskenforholdet!
mai_med_gulljenta! Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Mi tulle har en halvbror,men den gutten har heller ikke noe med sin far å gjøre å vill ikke ha noe med meg å snupp å gjøre desverre (altså mammaen som bestemmer). Å nå skal hun få en halv søster/bror til men blir nok ikke noe kontakt der heller siden far ikke e intresert i å ha noe kontakt med snupp! Veldi synd dette for jeg synest søsken har rett på å få ha kontakt med hverandre!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Her er det storebror på 5 år og storesøster på 7,5 år.. Han ser dem veldig sjelden, men de er kjempe stolte over lillebroren sin og er veldig triste for de ikke får se han så ofte.. Faren tar dem sjelden med hit, og han er ikke så flink å besøke her heller.. Kanskje en gang i mnd.. Utrolig trist, men,men... Slik er det bare.. Etter jul skal han begynne å jobbe i nærheten av her vi bor,så da ser vi kanskje mer til han og kanskje søskene og....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Koselig at du husket oss:) Mina er snart 15mnd.. Blitt stor jente.. Therese er min lille tuttemor.. Vil hun alltid være:) Rart å ikke se henne så ofte jeg gjorde før.. Litt både og å være alene.. Ting blir ikke helt som man hadde trodd alltid desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå