sikat Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I går røpet han seg om at han hadde hentet adventskalenderen han selv hadde som liten og har kjøpt inn små kalendergaver til meg. Synes det er så koslig med adventskalender og har i de siste årene kjøpt sjokoladekalender til meg selv, hehe. Og nå i dag ringer han når han står i skobutikken og spør om jeg så noen sko jeg likte når jeg var der tidligere i uka for nå har de '3 for 2' tilbud. Så nå har han kjøpt støvletter til meg også Ville ikke byttet han mot noen i hle verden!!!!
melkekua™ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Han får du holde godt på ;o) høres ut som en drømmetype!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Så heldig du er!!!
kokosyklus Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Så utrolig koselig å høre om folk som har det bra:) Ta godt vare på han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå