Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Når vi først snakker om kjæledyr - he he. Naboen har to unger på 7 og 11 år som har hver sin kanin i bur utenfor. Eller - de burde vært i buret, men det er tydeligvis så skrøpelig at de rømmer hver dag. Da kommer de over i vår hage, og holder seg under vår terrasse... kaniner har jo heller ikke akkurat trafikkvett, og jeg må si jeg har angst for å kjøre på en av de. Måtte avlive den med to små i baksetet liksom - nei takk. Har sagt det til moren flere ganger nå i en hyggelig tone, og har gått ut i fra at de har planer om å fikse buret, men det har de tydeligvis ikke... De kjører avgårde mens dyrene er løse utenfor. Hadde jeg ønsket meg kaniner under terrassen hadde jeg kjøpt det selv... Er jeg sær/ sur, eller hva mener dere? Må jeg si fra mer tydelig? Ha ikke lyst på dårlig forhold heller, men...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Kan du ikke si at du er redd for å kjøre på dem? Kjedelig med sånt altså :s
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Har sagt det flere ganger.... Hun bare nikker og jatter, men ingenting skjer. De flyttet inn i høst også, så jeg kjenner de ikke så godt. Syns det er rart de ikke bryr seg om hva vi rundt syns...
Stjerne37 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Syntes ikke at du overreagerer,hadde blitt skikkelig forbanna jeg,hvertfall hvis jeg flere ganger hadde sagt ifra i en høflig tone og dem ikke hadde gjort no med det.Hadde til slutt tenkt jaja kjører jeg på dem så kjører jeg på dem,men skjønner at det ikke er så enkelt i forhold til barna dine da.Du får prøve å si ifra en gang til,kanskje ikke såååå høflig denne gangen hehe
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Ja, får vel det. Er vel bare å akseptere at jeg er nabolagets kjeftesmella ;-)
Gjest irismor Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Neste gang kaninene rømmer så ringer du på hos naboen og spør om hun har en god oppskrift på kaningryte. Tenker buret blir fikset da jeg.
Miss Foster Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Hadde tatt med kaninene og levert dem i nærmeste dyrebutikk, hengt en lapp på døra til den sugga av ei nabo om hvor de befant seg. Rekner med at hun kanskje da hadde fattet hintet.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Hadde aldri i verden godtatt at naboen hadde kaniner som holdt til under min terrasse! Fang dem, lever dem på døra og fortell i klartekst at neste gang de befinner seg på din eiendom, så blir de ikke eldre.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde vurdert å spise dem. Kaninkjøtt er fantastisk godt. Kunne lagd ei god gryte på de kaninene ja. MMMMMMM!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Ok :-) Bra det ikke bare er meg som syns det er frekt. Samboeren min er en sånn fredsommelig type som aldri sier noe. Skal ta henne for meg i morgen ;-) Holder tydeligvis ikke å gå rundt grøten.
LizzyG Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Hadde banket på og sagt at jeg hadde kjørt på dem jeg. Eller gitt dem til noen andre som passer bedre på dem.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Off, ja. Flere ganger har jeg måttet stoppe og gå ut for å jage de vekk før jeg kan parkere. Kjenner jeg blir irritert bare ved tanken ;-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå