Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Fordi i dag morges da mannen min skulle si "Ha det" og gi meg ha det-nuss før han skulle gå på jobb, tok han fingrene sine opp i skrittet på meg og begynte å beføle meg i vår sønns nærvær. Jeg fikk helt fnatt og ble målløs og forbanna, fordi sånn gjør vi ALDRI i barnas nærvær. En nuss i barnas nærvær er OK, men sex i barnas nærvær tolereres ikke, fordi det blir sex at en mann tar hånda si og beføler sin kones skritt. Jeg stod med kort nattkjole uten truse, så jeg fikk helt hetta i dag morges fordi min mann kunne finne på det - i vår sønns nærvær, så sønnen vår kunne se det. I hele dag har jeg kokt av raseri fordi mannen min fant på det. Sånn har mannen min lov til å gjøre kun når vi er helt alene på tomannshånd, våre barn skal overhodet ikke se noe til det! Fyfaen så sinna jeg er på mannen min for det!!!!!!
Turid Laila Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hva med å være "anstendig" kledd forran barna da, det er ikke så viktig eller? Kanskje en bedre idè å si det til mannen din enn her...
snart mor til 3 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 ååh...da hadde jeg også klikket... reglene er ganske enkle her i huset..hender skal holdes unna både bakpart og framre deler...og da gjelder det både oppe og nede.. jeg vil ikke ha noe av at guttungen ser slikt..nå vet jeg ikke hvor gammel barnet ditt er,men vi har en treåring her.og det er jo noe alle vet at treåringer får med seg alt!! og gjerne vil prøve de og.. har derfor en gutt som går rundt og elsker meg (men det er jo bare søtt da) og skal susse meg hvis mannen min susser meg... har prøvd å fortalt at det er kjærester som susser på munnen,men det er ikke alltid like enkelt... :-) han er veeldig kontaktsøkende,og hadde det vært opp til han (guttungen altså) så hadde han stort sett kun sittet på fanget mitt og kost med puppene mine..Dette er noe han har ønsker hele tiden,men han har fått klart beskjed om at det er ikke lov å røre puppene...så vil ikke at han skal bli oppmuntret til det heller ved å se at pappa får lov.. ja,jeg har en kraftig mammadalt her...alt pappa gjør med mamma skal han også gjør... :-) men det vokser han vel av seg etter hvert regner jeg med...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hadde også blitt forbana for å si det mildt! Kommer litt ann på hvor gammelt barnet ditt er da, er det så gammelt at det skjønner hva som foregår hadde jeg blitt så sint at jeg tror nesten jeg ikke hadde vist hva jeg skulle gjort! Kjenner jeg koker på dine vegner!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 hmm.. Et luxusproblem spør du meg..?
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Enig med hockeymom..
Delirium Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Begynn med å ha på truse forran sønnen din, så tenker din mann kanskje ikke så mye på at du står der, søt og tilgjengelig. Ville bare kose litt før han gikk vel. Det var kanskje å gå litt langt det han gjorde, spesielt siden du allerede har sagt hva du føler er ok, men han tenkte vel mest på at han likte det han så den morgenen. Tilgi og forklar hvorfor du ikke føler deg vel i en slik situasjon. Personlig tror jeg ikke barn tar noen skade av å se litt intimitet mellom foreldrene. Flørt, at far tar godt tak rundt mor når de kysser og vennlige klaps på baken må da være greit? Men alt med måte..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Mener dere at ei jente i kort skjørt på byen har skylda om hu blir voltatt og? Virker nesten som dere mener at menn ikke kan styre lystene sine så det er opp til oss damer å gjøre det. Kanksje hun burte hatt på seg soveburka?
Delirium Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Om det var det du fikk ut av det jeg skrev så har du lest en hel del imellom linjene som ikke var der. Dette var noe som skjedde mellom mann og kone... Og ja, hun har full rett til å ikke ville bli befølt i den situasjonen de/hun befant seg i, men det virket ikke som at dette er noe som skjer hele tiden eller at dette var et utspill som handlet om makt eller fornedring fra hans side? Om det var det er saken anderledes. Slik hun beskrev det var dette noe som skjedde utenom hva som er normen i huset og derfor ikke akseptabelt. Helt greit, men jeg står fortsatt på at det ikke var noe å ta SÅ på vei for. Snakk om det en ekstra gang, forklar hvorfor dette ikke er greit..Det burde holde.
snart mor til 3 Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 det er stor forskjell på intimitet foran barn når du snakker om kyssing/flørting og det å bli grafset på.... Hun hadde på seg klær,og om hun da har truse på eller ikke har ingen ting med saken å gjøre... poenget er at han må tenke litt lenger enn til nesetippen sin.... nei,syntes ikke det hørtes greit ut i det hele tatt...
Patetica fåkksi Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Typisk mannfolk aa ikke gjöre seg ferdig naar de först har begynt!
Ikkelektuell Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 "fordi det blir sex at en mann tar hånda si og beføler sin kones skritt." Du setter ikke høye kravene, skjønner jeg.
Ikkelektuell Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 "Typisk mannfolk aa ikke gjöre seg ferdig naar de först har begynt!" *knegg*
nr 6 på vei Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Enig med sistnevnte taler............. Hvis HI ikke har værre ting å være redd for så stakkars henne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå