Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Synes dere det er rett at mamma å pappan fikser barnevakt å drar på fest når barnet bare er 2uker gammalt? Å hun ammer ikke heller da.
Gjest ->>- Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det synes jeg ikke er et spørsmål om rett og galt.
Gjest MyIian Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Men hva er det da et spørsmål om? Jeg hadde ikke klart å gjøre det men jeg syns ikke folk som gjør det er rare.
Gjest ->>- Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Smak og behag? For noen vil det sikkert føles galt, for andre vil det sikkert føles rett, og noen fasit foreligger ikke.
M&MH Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Enig, enig...men jeg personlig ville ikke klart det etter 2 uker. Altfor tidlig for meg. Var dritsliten da, og fest var desidert det siste jeg tenkte på.
Gjest MyIian Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Ja samme her.. Var så sliten at jeg holdt på å dø.. Tar på å ikke være gravid lenger.. Hadde jeg tatt 1 øl 14 dager etter hadde jeg sovet til nå
Gjest MyIian Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Ja mye mulig.. Haha.. Tror i alle fall ikke jeg hadde stått oppreist om jeg drakk
M&MH Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Mener å huske at jeg smakte min første øl etter fødselen da det hadde gått en måned. Tror jeg kjente det etter 3 slurker eller no... Satt fra meg ølen da jeg:-P
Gjest MyIian Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Hahaha.. Ja desidert ikke det mest gunstige tidspunktet å ta en øl på syns jeg! Men hvis man ikke er helt i hormon og babytåka etter 2 uker så er det vel bare å ta seg en tur ut
Gjest MyIian Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Haha jeg følte at jeg luktet gulp og bæsjebleie 2 uker etter fødselen og det fristet nok enda mindre å drikke da! Hahahahha Party med gulp på skjorta!
M&MH Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 nam nam... :-P tror vi hadde vært meget sexy da!:-D
Gjest MyIian Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Hahah mmmm! Men det er helt sant, når jeg dusjet så følte jeg at alt luktet gulp og pampers. Følte meg virkelig ikke ren !!
M&MH Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 hahaha...husker ikke hva jeg følte da. Følte meg som en dass tror jeg:-P sliten og ekkel..Så skjønner ikke helt hvordan noen kan tenke på fest da. Vi skriver like mye haha her vi:-D
ScaryMama Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Jeg var med mannen min på julebord da Nikolai var 4 uker. Mamma satt barnevakt og det gikk veldig bra, men jeg savnet han ekstremt mye om kom hjem tidlig.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Det finnes to alternativ. Barnets perspektiv og behov og foreldrenes perspektiv og behov. Det er igrunn det du velger mellom.
Eat sardines and die Skrevet 1. desember 2007 #19 Skrevet 1. desember 2007 Hva med begge perspektiv og behov samtidig? Jeg tror det kan være gunstig for noen å føle at de fremdeles er sosiale og kan gå ut, snakke og være sammen med andre mennesker. Det kan faktisk gjøre de mer lykkelige og dermed overføre positive følelser til barnet sitt, kontra de som er oppofrende for enhver pris og er slitne og føler seg avsondret og isolert. Nå vet jeg ikke hvem barnevakten er, men en bestemor/bestefar/tante/onkel som ønsker å få god kontakt med barnebarnet/nevø/niese kan vel aldri være en dårlig ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå