Gå til innhold

Sover han for mye? 2,5 mnd, ca 18-19 timer i døgnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke engang ordentlig våken når han spiser, spiser nærmest i søvne? Er det normalt å sove såå mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det er normalt, babyer er jo veldig forskjellige :) jenta mi er like gammel, hun sover fra 19-05 om natta. i løpet av dagen er hun våken 1-2 timer mellom hver økt med søvn, da sover hun alt fra 1-3 timer :)

jeg ville ikke bekymret meg så lenge han legger godt på seg!

Skrevet

hmmm...jeg ville kanskje satt et spørsmålstegn ved det, men har ikke peiling på sånn. Hvorfor ikke spørre hs? Her får du jo så mange rare svar jeg ikke ville stolt på. Følg din egen magefølelse!

Skrevet

til LilleM&Madeleine:

Hvi du "ikke har peiling" som du selv sier, så er det kanskje greit å ikke blande seg. Du sier også at man får "så mange rare svar her inne man ikke kan stole på". Vel, hs har ikke alltid noe godt svar... Tror nok HI spør etter erfaring og råd, ikke eksperthjelp. Det er alltid greit å høre fra andre i samme situasjon :)

Skrevet

Vel, er glad for mange svar og erfaringer, jeg, lurer jo bare på om det er helt normalt.. Synes ikke det er mye hjelp å hente hos helsesøster, litt sånn "alt er normal-type".

Ungen er generelt sett veldig rolig av natur, virker det som. Men får tro han våkner litt mer til når han oppdager verden rundt seg mer.

Skrevet

Du måtte være anonym for å svare frekt eller? Typisk det. Jeg svarer da som alle andre her og prøver gi råd. Du kan svare på din måte, men å kritisere andres svar kan du vel drite i?? herregud, tragisk du er!

Skrevet

hva sier magefølelsen da hurlum? vet hvordan hs kan være, men vet også hva slags idiotiske råd du kan få herfra. Jeg sa vel heller at jeg ikke har så peiling på sånn fordi du ikke skulle bli redd og tro det var unormalt da jeg sa at jeg trodde det ikke var det:-) Folk kan være innmari bastante her:-)

Skrevet

Jenta mi på 2,5 mnd sover like mye. Leste i spedbarnsboken at 0-3 mnd babyer sover gjerne opp til 20 timer i døgnet, men at dette varierer fra barn til barn. Hvis du går inn på babyverden, så kan du lese mer om søvn der.

Skrevet

Svaret ditt var fint det, LilleM &Madeleine, jeg var heller ikke ute etter folk m peiling, bare efaringer:-) Bastante svar har nok ikke noe for seg, nei, tror jo som deg at det er store individuelle forskjeller. Har en grei magefølelse, ville bare sjekke at jeg ikke var helt på jordet. Og det ser det jo ikke ut som jeg er;-)

Skrevet

Da ville jeg nok hørt på boka gitt:-D hehe... og kanskje nyte det? Det kommer en tid hvor de ikke vil sove så mye og kreve all din oppmerksomhet:-P Så gutten din er nok helt normal. lille jenta mi har nok aldri sovet lenger enn 12-15 timer i døgnet, men dette er også pga kolikksmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...