Gå til innhold

Vil ha baby nååååå!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og enda har jeg 34 dager igjen... Er så sliten, trett og lei at jeg bare vil at fødselen skal begynne... Selv om jeg vet at lillegull har godt av å være der ei stund til.. Snufs, har blitt noen tårer idag... Kjipt å være så utålmodig :( Er bare så spent, og gleder meg sånn... Vil ha det lille gullet mitt før jul, selv om det praktisk sett er bedre å få etter nyttår... Flere som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv!! Gleder meg såååååååå til å se lillegull, rart å tenke på at uansett er det jo ikke lenge til!! Men akkurat nå føles det veeeldig lenge til! Har også tenkt at skitt au,gåt jeg litt over kommer hun i allefall i januar og slipper å være minst i klassen, men nå håper jeg å føde før jul sånn at vi kan kooooose oss med baby..:)

Skrevet

skjønner åssen du har det. vært sånn siden den tiden selv.. og jeg har ca en uke igjen til termin nå. pluss minus, med tanke på om man tenker på mens termin eller UL termin. tida kunne ikke gått saktere! og jeg skal jo riktignok rekke å levere inn en trøttsom eksamenspraksisrapport til onsdag:/ slitsomt. men kanskje greit å ha NOE å gjøre mens jeg venter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...