Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Må få luftet ut dette her... I går morges sto jeg opp lykkelig og glad. Jeg skulle til jordmor! Og med termin neste uke, var jeg ekstra spent på hva hun skulle finne ut i forhold til modning og evt stripping. Har hatt kynnere og maserier i over to uker. Etter en dusj og ferdig tisset på et glass, gikk jeg for å legge helsekortet mitt i veska. Og da sjekket jeg tilfeldigvis tidspunktet for timen. Kunne jo hende jeg husket feil klokkeslett... Neida, klokkeslettet var riktig det.. Men datoen... NEEEEEI!!! Det var forrige uke jeg hadde time! Min gravide hjerne hadde altså gjort det igjen. Fortvilt ringte jeg jordmor. Men nei, ingen ting ledig før nærnere jul. Nytter ikke at terminen er like rundt hjørnet. Sukk. Jeg får beskjed om å ta kontakt med fastlege. Ok, jeg ringer. Beklager, ingen ledige timer der før om to uker... HVA SKAL JEG GJØRE NÅ DA?? Føler at jeg trenger å snakke med helst jordmor, men om så med fastlegen. Jeg skal føde mitt andre barn, er litt engstelig, ønsker å finne ut ang modningen min osv... Og med hormoner som er all over the place, gråt og gråt og gråt jeg i hele går. Jobber selv i helsevesenet, men vi tar da vare på våre gravide på mitt legekontor! Klart vi skviser de inn hvis de er bekymret eller hva det skulle være! Andre meninger om svangerskapsomsorgen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå