Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kort, vid kjole med pittelitt skimmer i(Fra bikbok) Den går liksom utover fra over puppene hvis dere skjønner;) Spaghettistropper, og den går til halvveis på låret.. Jeg har en svart og en brun strikket bolero.. Har lyst til å ha støvelettene mine til, de er brune. Så var det strømpebukse da.. Jeg har mest lyst til å ha på svart strømpis, da jeg irriterer meg grønn over strekkmerker bak knærne! Eller MÅ jeg ha hudfarget? Har gull veske og gull smykker.

Men går dette sammen? Noe av det? ;) Kan noen komme med tips, og hva jeg evnt må kjøpe til? Desperat etter hjelp her, ikke så ofte jeg pynter meg akkurat! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lys kjole = lyse strømper. Sånn er regelen. Ta event to par på, så blir de mindre gjennomsiktige;o)

Brune støvler og brun bolero hørtes da fint ut. Kanskje kan du finne en strømpebukse med mønster i? Gull og brunt f.eks?

Skrevet

Glemte å si at kjolen er sort med skimmer i:)

Skrevet

da må du ta sorte strømper eller med mønster, det er ikke sommer og da er det ikke fint med lyse strømper til sort kjole.

sort kjole, sorte strømper, brune støvletter, brun bolero, gull smykker og gull veske...

Skrevet

Jeg går alltid med hudfarget strømpebukse.

Svart strømpebukse ser så "hardt" ut syns jeg.

Men det hørtes fint ut det du skal gå med!

Skrevet

Oki, takk jenter:) Da ser det ut til at jeg slipper å kjøpe noe, utenom det jeg allerede har kjøpt da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...