Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 vi jentene som føder får jo ofte gave når vi har født, dette for at fedrene skal vise hvor stolte dere over oss som har holdt ut et helt svangerskap og en fødsel:=) syntes det er kjempe kjekt med en sånn oppmerksomhet:=) men hvorfor får sjelden far en sånn gave? de har jo tross alt holdt ut med oss, noe som absolut ikke kan være så lett alltid. jeg tenkte å kjøpe noe til min samboer, men det jeg trenger deres hjelp til er, hva kan jeg kjøpe? syntes det er så vanskelig:=( noen som har et tips om hva som kunne vært en flott gave? setter stor pris på alle svar:=)
mor.monsen Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hva med en myk morgenkåpe til nattevåk??? Eller en klokke med fødselsdatoen gravert? Evt smykke el armbånd... Eller send han ut med gutta på helaften.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg har valgt å kjøpe julegave til pappan fra lillemor i magen. Hun kommer i januar. Har kjøpt en deilig pysjbukse, t-skjorte og et par tøfler og skrevet kort med tekst noe liknende "kjære pappa. her får du en god og varm gave fra meg. Dette kan du bruke når vi to er oppe sammen på natta eller tidlig om morgenen når mamma sover. Jeg har forresten hørt at du er verdens beste pappa og jeg gleder meg til å bli kjent med deg. Stor klem fra Emma i magen". En liiiiiiiiiiiiiiiiiten hintegave kanskje....haha....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå