Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei hei.. er det noen som vet hvor de har 3-d ultralyd i Stavanger? er det dyrt? er det lange ventelister?
Ann Cecilie Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 er ei på Storhaug.. Ørn hete ho til etternavn.. pris har jeg ikke peiling på skal ikke dit før i jan..
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Eli Smedvig i Hillevåg, bak Bilkilden. Vet ikke prisen, men tror UL på privaten vanligvis ligger på ca 1000,- ?
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hei:-) Jeg var for 2uker siden hos Johan Berg i Madlagården,han var kjempeflink å du får 3D bilder og opptak av ultralyden med deg på dvd hjem. Du trenger heller ikke betale noe,du spør bare legen din om han/hun kan hensvise deg videre til han.Jeg betalte ingenting,bare 150kr for dvd og bilder.
Piken på landet Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg fikk 3d på SUS jeg :-) Tror bare de har et apparat med 3d, og pleier ikke å bruke tid på det. Hos meg måtte de vente på at vesla skulle snu på seg, å der kommer plutselig et 3d bildet av ansiktet hennes opp på skjermen. Kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå